Образовно –васпитни рад у школској 2020/2021. години планира се кроз организацију:
- Образовно-васпитног рада у школи кроз непосредан рад и наставом на даљину
- - Наставе на даљину у школи
Непосредан образовно – васпитни рад у школи
- Час траје 30 минута
- Одељења су подељена на групе- свака група може да има највише 15 ученика. У школи је формирано 40 група.
- Број ученика који истовремено борави у школи не сме да пређе 50 % укупног
- Настава се организује у две смене. Прву смену - од 8,00 часова похађају ученици од 1. до 4. разреда. Другу смену- од 13,30 похађају ученици од 5. до 8. разреда.
- Групе ученика обе смене ротиратају се на недељном нивоу.
- Први и други разред велики одмор имају после 2.часа, а трећи и четврти разред , као и ученици од 5. до 8. разреда после 3.часа
Модел образовно-васпитног рада – први циклус
У складу са Законом , а на основу Посебног програма:
- Час траје 30 минута
- Прву смену чине ученици од 1. до 4. разреда, подељени у две групе (група А и група Б). Формиране су 22 групе. Број ученика који истовремено борави у школи не прелази 50 % укупног броја ученика у школи.
- Прва смена групе А почиње са наставом у 8,00 часова, а настава за групу Б реализоваће се од 10.45 часова, до 12.35 часова.
- Ученици од 1. до 4. разреда имају до 4 часа дневно у школи, прва група 4 часа, а друга група 3 часа.
- Свако одељење има своју учионицу.
Комбиновани модел - други циклус
- Другу смену чине ученици од 5. до 8. разреда, подељени у две групе(група А и група Б)
- Друга смена са наставом почиње у 13.30
- Час траје 30 минута
- Реализација наставе за ученике од 5.до 8.разреда одвијаће се према комбинованом моделу и то:
- A група друге смене наставу у школи ће пратити понедељком,средом и петком, а уторком и четвртком наставу ће пратити од куће онлајн ( ТВ часови, Мајкрософт Тимс),
- Б група друге смене наставу у школи ћепратити уторком и четвртком, а понедељком средом и петом од куће онлајн(ТВ часови , Мајкрософт Тимс)
- Настава за ученике од 5.до 8.разреда , реализоваће се по редовном рспореду .
- Свако одељење има своју учионицу.
ПРВА СМЕНА –РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ
ПРВА СМЕНА А ГРУПА ПРВИ И ДРУГИ РАЗРЕД | ||
---|---|---|
од | до | АКТИВНОСТ |
8.00 | 8.30 | ПРВИ НАСТАВНИ ЧАС |
8.30 | 8.35 | одмор од 5 минута |
8.35 | 9.05 | ДРУГИ НАСТАВНИ ЧАС |
9.05 | 9.20 | велики одмор од 15 минута |
9.20 | 9.50 | ТРЕЋИ НАСТАВНИ ЧАС |
9.50 | 9.55 | одмор од 5 минута |
9.55 | 10.25 | ЧЕТВРТИ НАСТАВНИ ЧАС |
ПРВА СМЕНА А ГРУПА ТРЕЋИ И ЧЕТВРТИ РАЗРЕД | ||
од | до | АКТИВНОСТ |
8.00 | 8.30 | ПРВИ НАСТАВНИ ЧАС |
8.30 | 8.35 | одмор од 5 минута |
8.35 | 9.05 | ДРУГИ НАСТАВНИ ЧАС |
9.05 | 9.20 | велики одмор од 15 минута |
9.20 | 9.50 | ТРЕЋИ НАСТАВНИ ЧАС |
9.50 | 9.55 | одмор од 5 минута |
9.55 | 10.25 | ЧЕТВРТИ НАСТАВНИ ЧАС |
ПРВА СМЕНА Б ГРУПА | ||
од | до | АКТИВНОСТ |
10.45 | 11.15 | ПРВИ НАСТАВНИ ЧАС |
11.15 | 11.20 | одмор од 5 минута |
11.20 | 11.50 | ДРУГИ НАСТАВНИ ЧАС |
11.50 | 12.05 | велики одмор од 15 минута |
12.05 | 12.35 | ТРЕЋИ НАСТАВНИ ЧАС |
ДРУГА СМЕНА –РАСПОРЕД АКТИВНОСТИ
ДРУГА СМЕНА А И Б ГРУПА ОД 5. ДО 8. РАЗРЕДА | ||
---|---|---|
од | до | АКТИВНОСТ |
13.30 | 14.00 | ПРВИ НАСТАВНИ ЧАС |
14.00 | 14.05 | одмор од 5 минута |
14.05 | 14.35 | ДРУГИ НАСТАВНИ ЧАС |
14.35 | 14.50 | велики одмор од 15 минута |
14.50 | 15.20 | ТРЕЋИ НАСТАВНИ ЧАС |
15.20 | 15.25 | одмор од 5 минута |
15.25 | 15.55 | ЧЕТВРТИ НАСТАВНИ ЧАС |
15.55 | 16.00 | одмор од 5 минута |
16.00 | 16.30 | ПЕТИ НАСТАВНИ ЧАС |
16.30 | 16.35 | одмор од 5 минута |
16.35 | 17.05 | ШЕСТИ НАСТАВНИ ЧАС |
17.05 | 17.10 | одмор од 5 минута |
17.10 | 17.40 | СЕДМИ НАСТАВНИ ЧАСчасови секција, допунске и додатне наставе |
Настава на даљину
Настава на даљину реализује се на основу Посебног програма основног образовања и васпитања.
Настава на даљину се реализује:
- Одабране платформе на нивоу школе
- Путем Јавног медијског сервиса Србије
- На нивоу школе користи се платформа Microsoft Teams која омогућава креирање дигиталних наставних садржаја, додавање отворених образовних ресурса,осмишљавање активности учења – задаци, радионице, форуми које предвиђају пружање повратне информације и подстицање вршњачког учења.
- Наставници на дневном нивоу – према редовном распореду часова постављају дигиталне садржаје који су доступни свим ученицима.